Άρτεμης Γ.
Η Άρτεμης τα κατάφερε με πολλή δουλειά !
Οποιαδήποτε αξιολόγηση ενός παιδιού που αντιμετωπίζει προβλήματα ανάγνωσης ή εκμάθησης θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση όρασης από έναν Οπτομέτρη. Ο ρόλος του αναπτυξιακού Οπτομέτρη σε αυτή την πολυεπιστημονική προσέγγιση είναι να αξιολογήσει τις οπτικές ικανότητες του παιδιού.
Η προσπάθεια του να λειτουργήσει στο σχολείο με κακές οπτικές ικανότητες μπορεί να οδηγήσει σε κόπωση, σύντομη προσοχή, αποφυγή στην κοντινή εργασία, πιο αργές επιδόσεις και αντιστροφές . Deficient eye-hand coordination ή ανεπαρκής συντονισμός των ματιών – χέρι μπορεί να οδηγήσει σε ακατάστατη ή κουραστικό χειρόγραφο που θα επηρεάσει την ικανότητα του παιδιού να εκφράζει σκέψεις γραπτώς.
Πολλά παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες μπορεί να έχουν 10/10 όραση, αλλά εξακολουθούν να έχουν άλλα προβλήματα όρασης. Οι συστάσεις για την αξιολόγηση προβλημάτων μάθησης βασισμένων στην όραση είναι να την καταστήσουν δυνατή να χρησιμοποιούν την όρασή τους πιο αποτελεσματικά και να επεξεργάζονται αποτελεσματικά τις οπτικές πληροφορίες.